2 Feb 2017

PROMOSI TERMURAH 2017

Gambar 10 Tahun Yang Lalu..selepas ceremony open shop..Muslimah Anggun Beauty & Spa..
Sekejap je bisness dah 10 Tahun.. www.muslimahspa.com
Pelbagai Ujian Allah yang kami berjaya tempuh..terima kasih Allah atas segala nikmat ujianMu ini..

Teristimewa Buat Pelanggan Yang Dihargai.....

Sempena Sambutan Ulang Tahun MABS Yang ke-10 tahun, Kami berbesar hati untuk memberikan promosi terbaik ini kepada kalian semua.

Alhamdulillah, selama hampir 10 tahun dalam perniagaan Spa ini, Rawatan URUTAN BADAN adalah merupakan rawatan yang paling "Hot Sale" sekali pada setiap bulan selama 10 tahun. Dengan ini kami ingin memberi penghargaan & nilai tambah kepada pelanggan tersayang. Harga Biasa Rawatan Urutan Badan kami ialah RM98, Tetapi kami akan memberi satu lagi servis pilihan (PERCUMA), iaitu "Urutan Badan + Rawatan lain" dengan hanya RM98 shj. Anda boleh memilih keperluan rawatan untuk meraikan tubuh badan yang sentiasa memberi khidmat untuk diri kita ini.

Disamping itu, anda juga akan mendapat PERCUMA Garam Aura untuk merawat keseluruhan badan & boleh berkongsi dengan ahli keluarga lain di rumah.

Silakan datang ke Muslimah Anggun Beauty & Spa untuk menikmati rawatan URUTAN BADAN dari kami & juga satu pilihan rawatan yang lain. InsyaAllah, anda akan merasa puashati & rasa sangat berbaloi dengan pakej promosi hebat yang kami sediakan ini.

Terima Kasih diatas Kepercayaan & Sokongan Anda kepada Kami. Semoga Allah mengurniakan Rahmat, Kecantikan & Kesembuhan kepada Anda semua. Sesungguhnya, Kecantikan & Kesembuhan itu hanyalah milik Allah jua.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan